Moje dzianinowe bluzki

Z pewnym poślizgiem, ale w końcu są zdjęcia moich dzianinowych bluzek na mnie. Zawsze to inaczej wygląda niż na płasko.
Zielona wygląda tak:

 Uwielbiam te zakładki na rękawie. Na pewno je jeszcze wykorzystam, choć pewnie lekko zmodyfikowane. W oryginale miało być tylko lekkie marszczenie rękawa, ale tu trzeba było czegoś więcej. I nie wiem czy jej nie zwężę, wolę chyba bardziej dopasowane ubrania...
A tak prezentuje się niebieska:
Jest bardziej dopasowana i niestety uwidacznia co mi jeszcze zostało po Helence...

Komentarze

  1. Rzeczywiście na "ludziu" prezentują się jeszcze lepiej :) Mnie szczególnie przypadla do gustu ta niebieska. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja jednak spodziewałam się, że będzie się lepiej układać przy dekolcie.

      Usuń

Prześlij komentarz