Kamiline stuknął roczek... będzie Urodzinowe CANDY

Nawet nie zauważyłam jak mi rok tu minął... a rok blogowania oznacza dla mnie rok i dziewięć miesięcy przygody z szyciem... W tym czasie, między dołkami, uszyłam ponad 70 rzeczy... (a rzeczy przerobionych to nawet nie zliczę...)
Uszyłam konkretnie: 6 pokrowców na krzesła, 8 sukienek, 4 spódnice, 2 topy, 2 bluzki koszulowe damskie, 1 koszulę męską, 3 pary spodni męskich wizytowych, 1 spodnie dresowe, 2 torebki, a z drobiazgów: organizer do torebki, 30 chusteczników, 5 podkładek pod talerze, 3 poszewki na poduszki, pacynkę, kalendarz adwentowy i sukienkę dla lali (nieudanych maskotek i ozdób choinkowych nie liczę). To robi na mnie imponujące wrażenie. Mam nadzieję, że nie tylko na mnie...
Z tej okazji przekopałam się wczoraj przez moje skarby i wybrałam kilka z nich na Urodzinowe Candy. Nic chyba specjalnie nie uszyję, bo nie dam rady. Ale może jeszcze pomyślę nad jakąś niespodzianką, może mnie zainspirujcie???
Oto co wybrałam na razie:

wzorzysty biało-fioletowy bistor 70cm,
haftowana czarna (a może ciemno granatowa) mieszanka 1m,
białe płótno bawełniane z motywami drzew 1m,
3 suwaczki 18,
2 lamówki 0,6 i 1,2m
i tasiemka kwiatków 0,7m.

Zasady udziału w moim Urodzinowym Candy chyba tradycyjne, zainteresowani zostawiają komentarz pod tym postem, załączają banerek na swoim blogu z odnośnikiem do tego posta i dołączają do obserwatorów mojego bloga. 10 lutego wracam z ferii zimowych i o północy zamykam listę chętnych - losowanie i ogłoszenie wyników 11 lutego. Wysyłam tylko na terenie Polski.


Komentarze

  1. ja gratuluję wytrwałości w blogowaniu i życzę dalszych udanych uszytek:)
    pozdrawiam Aga ursus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga, Ciebie na specjalnych zasadach przyjmuję do udziału w Candy;)

      Usuń
  2. Z wielką chęcią wezmę udział w candy, ta tkanina w drzewa jest przepiękna, gratuluję też roczku i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Warunki spełnione ;) Pozdrawiam cieplutko i gratuluję imponującego dorobku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dopisuję się , życzę dalszego powodzenia i w blogowaniu i szyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I gratuluje pierwszego roczku i życzę wytrwałości :D bo cudownie mieć jakaś pasje i się nią dzielić z innymi :D Materiały są prześliczne, stanę i ja w kolejce za nimi ;)ściskam ...Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy, gratuluję! Chętnie wezmę udział w candy, zapraszam również do mnie :) http://skrawki-laobawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja chętnie się przyłączę:) Piękne to Twoje szycie:) Ja dopiero się uczę, choć maszyna tak naprawdę nie jest mi obca ale zawsze to było tylko jakieś łatanie i skracanie:) Teraz zaczynam szyć takie dzieciowe doooperelki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roku blogowania i pasji szycia :) Zgodzę się z poprzedniczką, piękne to twoje szycie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście dołączam do candy.Materiałw drzewa jest prześliczny, można fajne patchworki z niego wyczarować.A fioletowy, no cóż mój ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje roku, i powodzenia na kolejne lata.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma w związku z tym mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, jestem cierpliwa...Przesyłka nie zając nie ucieknie...

      Usuń
  12. oj i ja chętnie się ustawięw kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownosci rozdajesz wiec jak mozna to i ja stane w kolejce.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również chętnie spróbuję szczęścia :)
    Gratuluję roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się i ja z blogiem http://haftyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany! W ostatniej chwili! Ale cukierasy! Te materiały <3 Superaśne!!!

    zapraszam również do mojego Candy!:
    http://szezlaczek.blogspot.com/2013/01/candy.html

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz