Moja pierwsza własnoręcznie zrobiona biżuteria

Jakoś tak przy tym kryzysie krucho się zrobiło z funduszami...a wiadomo jak nowa biżuteria wpływa na kobiety... Niestety mam upodobanie do złotej biżuterii i srebrna kolorystycznie po prostu mi nie leży. Prawdziwa złota biżuteria chwilowo jest poza moim zasięgiem finansowym więc chciałam sobie zorganizować biżuterię pozłacaną lub choćby w kolorystyce złota... Niestety wybór szeroki jest w tej srebrnobarwej. Postranowiłam więc popełnić sobie jakieś ozdóbki złotobarwne sama.
Zakupiłam na allegro batalion gadżetów i do dzieła!
Pierwszy efekt mojej pracy wygląda tak:





Bigle niestety musiałam zastąpić oryginalnymi złotymi, gdyż te pozłacane niestety wycierają się po 3 założeniach.
Mnie się efekt podoba... Sam proces twórczy również, więc niebawem zabiorę się za kolejne drobiazgi.

Komentarze