Wielkie losowanie czyli wyniki Urodzinowego Candy

Nie ma co zwlekać, czas rozstrzygnąć moje pierwsze Urodzinowe Candy. Bardzo wszystkim dziękuje za odwiedziny i udział. Zajrzało do mnie kilka nowych osób, dzięki którym poznałam kilka ciekawych blogów i zyskałam sporo inspiracji. Nic tylko brać się do szycia... i nie tylko, do rozmaitego rękodzieła.
No to do dzieła. W Candy wzięło udział 16 osób. Oto Wasze zgłoszenia w miseczce losującej:
 A oto moja mała "Sierotka losująca", choć nie chciała się uśmiechnąć, to pomieszała losy i wylosowała:


I w ten sposób małą rączką wybrana została Ewelina P. z blogu haftyline.blogspot.com
Gratuluję Ewelinie i czekam na adres do wysyłki.

Komentarze

  1. I ja dziękuję za zabawę a zwyciężczyni gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOw, to moja pierwsza wygrana. Ależ się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, na jaki e-mail wysłać adres. Chyba coś mi na oczy padło z wrażenia, ele nigdzie go nie widzę...

      Usuń
    2. Mój mail - akamillia@gmail.com
      Raz jeszcze gratuluję!

      Usuń
  3. Gratulacje:) i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zorganizowanie zabawy i gratuluję zwyciężczyni :) A "Sierotka losująca" cudna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz